خیلی وقت ها ما یادمان می رود که چه کارهایی را باید در طول روز انجام بدهیم یا چه کاری را دوست داریم که در آینده بکنیم. مکتوب کردن باعث می شود ما با دقت و کیفیت بیشتری به کارهایمان برسیم. این روزها که حسابی وقت خالی دارید دفتری را تهیه کنید و در آن، لیست کارهایی که دوست دارید یا باید انجام بدهید را بنویسید. لیست را بر اساس تاریخ تمام شدن آن تنظیم کنید تا بدانید چقد زمان میبرد تا کار تان به سرانجام برسد. پس از هر کاری که انجام دادید مقابل آن تیک بزنید و به سراغ کار بعدی بروید. با این روش در آخر هفته میبینید تعداد زیادی کار مفید انجام داده اید.

۵- برای خودتان برنامه‌ریزی کنید

انجام ,کار ,دوست ,لیست ,دارید ,کاری ,تا کار ,کار تان ,میبرد تا ,زمان میبرد ,بدانید چقد

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


آسان یاد بگیر Eva's info vistasazehigo پایگاه اطلاع رسانی محمد مهدی نوری پور مطالب اینترنتی بشاگرد (روستای بندنر) علیجاه شهربانویی ubmittuso Kenny shadkala